גלנט רומז: "יש הצלחות, כולל ביממות האחרונות"

קובי פינקלר No Comments on גלנט רומז: "יש הצלחות, כולל ביממות האחרונות"

שר הביטחון גלנט רומז בדיון פורום מטכ״ל לניסיון החיסול של מרוואן עיסא: ״יש הצלחות, כולל ביממות האחרונות, ויהיו עוד הצלחות״

צילום: שחר יורמן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט, שוחח היום (שני) עם פורום המטה הכללי של צה״ל, בראשות הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי.

שר הביטחון גלנט אמר בפתח הדיון: "זה הפורום המופקד על ביטחון מדינת ישראל. אנחנו דור המלחמה, האחריות על כל אחד בתפקיד שלו להביא לניצחון״.

״יש הצלחות, כולל ביממות האחרונות ויהיו עוד הצלחות – הפעולה עקבית והולכת בכיוון המתאים. יחד עם זאת, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שייתכן ויהיו לפנינו אתגרים נוספים – הראשון שבהם בצפון, על כל המשמעויות שלו״.

״חמישה חודשים אחרי תחילת המערכה ברור שהחמאס טעה בהערכת המצב שלו באשר למה מדינת ישראל יודעת לעשות ומה היא תהיה מוכנה להקריב. הוא חשב שהוא ירתיע אותנו, שהוא יפצל אותנו, שהוא יגרום לכך שהמחירים יביאו אותנו לאובדן עשתונות, לזה שהידידים שלנו יעזבו אותנו – כל הדברים האלה, לא קורים״.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

״גם הידידים שלנו וגם האויבים שלנו בוחנים מה קורה במדינת ישראל, ובהיבט הזה סיום המערכה בניצחון הוא גם ראשית צירים לאן המדינה תתפתח בכיוונים האסטרטגים – ההרתעה מול האויבים והתמיכה של הידידים. ולכן חשוב לסיים את זה גם בשביל העתיד, לא רק בשביל ההווה״.

״גם הציבור בישראל נושא עיניו אל צה"ל. אם צה"ל יודע בתנאים הכי קשים לעבוד באחדות ובשיתוף פעולה – אז כל המערכות, מהמערכת המדינית-פוליטית ומטה, צריכות לדעת לעשות זאת. בנושא הזה אני פניתי כבר יותר מפעם אחת גם אל החברים שלי, אני מחיל את זה גם על עצמי, כולנו צריכים ללמוד מה זה אחדות מטרה, שותפות במשימות ומסר של ביחד מצבא ההגנה לישראל ומכוחות הביטחון האחרים, ואני מקווה שמערכת הפוליטית תיקח מהעניין הזה דוגמה".



0 תגובות